§X. Zasady realizacji zamówień, polityka zwrotów i reklamacji

1. Realizacja zamówień

1.1. Sklep internetowy Walgreen.pl realizuje zamówienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

1.2. Czas realizacji zamówienia (tj. przygotowania do wysyłki) wynosi maksymalnie 14 dni roboczych od momentu:

  • zaksięgowania płatności w przypadku płatności z góry,
  • złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem.

1.3. W przypadku produktów personalizowanych lub zamówień wymagających indywidualnej wyceny, czas realizacji może zostać wydłużony, o czym Klient zostanie poinformowany indywidualnie drogą e-mailową lub telefoniczną.

1.4. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy, który uzależniony jest od wybranego przewoźnika i rodzaju przesyłki.

1.5. Klient otrzyma informację o statusie zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

2. Polityka zwrotów

2.1. Klient będący Konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu.

2.2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu drogą elektroniczną na adres:
kontakt@walgreen.pl
lub przesłać je listownie na adres siedziby firmy.

2.3. Termin 30 dni liczony jest kalendarzowo i obejmuje wszystkie dni tygodnia, w tym soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy.

2.4. Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Klient zobowiązany jest do odesłania zwracanego towaru nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia.

2.5. Koszty zwrotu towaru do sklepu ponosi Klient, chyba że strony ustalą inaczej.

2.6. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwracanego produktu lub dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

2.7. Zwroty nie przysługują w przypadku produktów wykonanych według indywidualnych wytycznych Klienta lub dostosowanych do jego osobistych potrzeb (produkty personalizowane), zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

3. Polityka reklamacji

3.1. Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w sklepie internetowym Walgreen.pl należy zgłaszać:

  • drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@walgreen.pl,
  • lub pisemnie na adres:
    Daniel Czerepak
    NIP: 8722433304
    REGON: 389809585
    al. Jana Pawła II 19, 39-200 Dębica

3.2. Klient ma prawo zgłosić reklamację w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu.

3.3. W zgłoszeniu reklamacyjnym zaleca się podanie:

  • imienia i nazwiska Klienta,
  • numeru zamówienia,
  • opisu wady lub niezgodności towaru,
  • zdjęć dokumentujących problem (jeśli to możliwe).

3.4. Sklep rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.

3.5. W przypadku uznania reklamacji, Sklep dokonuje:

  • naprawy produktu,
  • wymiany na nowy,
  • obniżenia ceny lub
  • zwrotu środków (w przypadku odstąpienia od umowy – jeśli wada jest istotna).

3.6. W przypadku konieczności odesłania reklamowanego produktu, Sklep pokrywa koszt przesyłki zwrotnej, pod warunkiem wcześniejszego ustalenia warunków z obsługą klienta.